Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, såg Pannan nu
Du är ju lite smyg GP fanboy, så varför inte?Inte utan att man blir lite sugen...
Läcker!Nice! Min jag köpte i våras säger hej!![]()
Godis! Den Laureaton var i titan va?Frän klocka och skön story. Kul när allt faller på plats sådär.
Gillar GP, tyvärr inte bekantar mig så mkt med dem, testat denna trippeln.. men borde bli fler framöver
![]()
Mjo, har spanat en del från fönstret på ovanvåningen så att säga. Mitt stundande inköp blir kanske ett inspirerat av dig och @Chrisse ... Tiden får räta ut frågetecknen.Du är ju lite smyg GP fanboy, så varför inte?
Du är ju lite smyg GP fanboy, så varför inte?
Läcker!
Godis! Den Laureaton var i titan va?
Yowza Yowza!Alltid lika kul att läsa dina berättelser. De är roliga, informativa och fina bilder.Tack!
Stort Grattis till din fina klocka!
Kusinen säger hej!
![]()
Wow! Den var riktigt fin!Yowza Yowza!Vitguldare? Tung rackare va? Det där är väl också en "Bankrånare"? Bär faktiskt just i stunden brorsan till din;
![]()
En Americas Cup edition: BMW Oracle Golden Gate Yacht Club
Tack också förresten!