• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min extrema otur! (Longines HydroConquest)

Izze

Cartier
Uppdatering: Efter att ha talat med supporten var alternativet i princip bara att (för femtioelfte gången) returnera klockan så att deras serviceavdelning skulle kika på den och se vad som var fel eller åtgärda felet själv (vilket jag valde). Jag fick en mindre ekonomisk kompensation ändå vilket jag var nöjd med, kunde som sagt skickat in den så hade de fixat det men jag orkar inte krångla mer med post osv.

Har beställt ett nytt lås från en AD hyfsat nära mig så löser det på den vägen, skulle bara ta några dagar.

Ledsen över det inträffade.

Tycker däremot att du talar om för oss vart du beställt klockan. Något sånt här hade jag inte viljat gå igenom själv, och ingen annan borde behöva göra det heller.
 

PCB

Audemars
Förstår inte relevansen av att tala om vilken firma som ts köpt av?
Vad jag förstår kan ju inte firman lastas för något av det inträffade?
Firman gör inte länkar åt Longines.
Lika lite som creationwatches gör seikoklockor.
 

Kattmästaren

Breitling
Förstår inte relevansen av att tala om vilken firma som ts köpt av?
Vad jag förstår kan ju inte firman lastas för något av det inträffade?
Firman gör inte länkar åt Longines.
Lika lite som creationwatches gör seikoklockor.
Det är helt korrekt. De erbjöd sig att åtgärda problemet så det går inte att lasta nätfirman. Visst, det var klantigt att skicka fel klocka första gången men utöver det har jag nog bara haft otur.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Klart att det finns ett intresse av att veta vilken firma som TS handlat av.
Även om nu aktuell firma skött returer o s v så att TS är nöjd, har de ju inte direkt hanterat affären med den noggrannhet man kan kräva som kund, eller?
Vi är ju här för att dela kunskap pch erfarenheter.
 
Topp