• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första "CHINA "made..........

paradis

Audemars
Första gången som jag köper en Kina tillvärkat klocka. Såg den på KS , ock tyckte att den såg faktist bra ut + att det är Chrono. gör det bara ännu mer intresant. Klockan ser mycket bättre ut i verklighet. Får bära den några dagar , för att avgöra om det var bra köp eller.....I paketet fans 2 extra band ock lite godis,som,säljaren Julian bjuder.
IMG_2929.JPG
IMG_2947.JPG
IMG_2945.JPG
IMG_2942.JPG
Min första intryck är att den är riktigt vacker, ock vad tycker NI ?
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Du slipper iaf vara orolig för att repa glaset på den till skillnad från det kupade akrylglaset ;)
 
Jävlar,börjar bli riktig sugen!
Var beställa?
Mycket vacker skapelse.:happyhappy:

Jag beställde på watchunique.com, det var tyvärr halvturbulent med försenade svar osv, samt en bucklig burk när jag väl fick klockan, men inget fel med den och typ alla andra reviews jag läst har varit positiva. Watchunique menade på att de hade systemfel när jag beställde. :p
 
Topp