• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första keeper.

F-L-P

Panerai
Stort grattis till både Nomos och 85'an! Men, är det bara jag som vill ha mer info om 85'an? Är du förste ägaren? Fullständig dokumentation och historik? Jag fick själv tag på en 74'a för ca 13 år sedan som verkade vara en NOS. Men, det när jag gjorde min research visade det sig inte stämma utan det fanns en tidigare ägare så då blev man ju inte så glad :eek::D Whatever...

Haha! LBNIB ;)
 

F-L-P

Panerai
Dubbel grattis! Härlig keeper, men jag har hört att dom är dyra att serva dom där?! ;)


Faktiskt inte så bra koll på det, det får kosta de det kostar helt enkelt.
man kan ju hoppas att de följer samma fotspår som tillbehören då de är väldigt rimligt prissatta. 40 Euro för mocka band med buckle som dessutom kommer i 4 längder måste ju klassas som helt ok.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Faktiskt inte så bra koll på det, det får kosta de det kostar helt enkelt.
man kan ju hoppas att de följer samma fotspår som tillbehören då de är väldigt rimligt prissatta. 40 Euro för mocka band med buckle som dessutom kommer i 4 längder måste ju klassas som helt ok.


Jag tänkte då lite skämtsamt kanske närmast på den andra keepern! ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort GRATTIS till en Awesome klocka, riktigt snygg kostymare! Och så får jag väl slänga in ett grattis åt den andra keepern också ;)
 
Topp