• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första lådöppning!

Kocken

Omega
Den kom egentligen igår med då Posten behagar att knappt ha öppet och det inte blev speciellt tidigt hem från jobbet. Min drömklocka sen mitten av 80-talet men har gömt de känslorna långt inne i mig. Nu var jag först på gång med en MM300 men den finns ju kvar, har inte hittat någon begagnad som lockar ännu. Det blev en sådan här istället, som många här siktar man långsamt upp sig i pris, först en beggag date sedan, efter läst igenom halva nätet, lika bra att klämma till på orginalet på en gång, tid är en bristvara just nu. Tack par401, vet inte hur jag lägger till så han ser det, för en bra dialog och smidig affär.
vysy2u2u.jpg

yje2uqad.jpg

Härlig känsla!
ete5a5ev.jpg

gygu2u9u.jpg

Trodde den skulle se stor ut på min handled men helt ok enligt mig.
ebe7y9ed.jpg

e3yrutuj.jpg
några kompisar i lådan...
 

Daniel J

Omega
Snyggt, se nu till att få på en svart läderrem också så lyfter den ännu mer.
Inte alls för stor utan sitter som en smäck.
Speedmaster Pro 42mm?

Det lutar åt en månklocka för mig också om jag hittar en i nyskick eller rentav fabriksny.
Velar dock om jag vill ha originalet eller 44mm automat.
 

Daniel J

Omega
Snyggt, se nu till att få på en svart läderrem också så lyfter den ännu mer.
Inte alls för stor utan sitter som en smäck.
Speedmaster Pro 42mm?

Det lutar åt en månklocka för mig också om jag hittar en i nyskick eller rentav fabriksny.
Velar dock om jag vill ha originalet eller 44mm automat.

klart det är 42:an då den saknar datum...
Hjärnan är långsammare än fingrarna.
 
Topp