• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första paketöppning

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Köpte en vår/sommar beater. Som säkerligen alla andra följde jag paketets tripp från strax norr om gbg till strax norr om Lund. Kunde inte vänta så jag öppnade i bilen, dock med telefonen som kamera...
Namn och adress dold...
bild 4.JPG


bild 5.JPG

Vad kan det vara. En fd pepsi??
bild 3.JPG

Inte lätt att se om man inte vet vad det är...
bild 2.JPG

En FFF moddad Seiko SKX033. Alla orginaldelar bifogades. En mycket trevlig pjäs, älskar doomed glaset!

Och så en wristshot, med försök till lume i samma bild. Upplever klockan som liten, men det är väl jag är stor...
bild 1.JPG
 

sveol

Cartier
Grattis. Bra smak, snart kommer min paketöppning ;-)

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ser trevlig ut! Har haft några klockor med de där tavlorna är den blåa är helt klart snyggast av dem.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Tycker att den här tavlan är riktigt snygg men ändå känns det inte bra i magen med så tydliga efterapningar.
 

Apansson

Torpare
Men du hatar den för att det inte är en Omega?
Är det ett sånt problem att jag håller omega över alla andra klockmärken likt många håller pp, ap och rolex över alla andra? Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte tycker som du. Hoppas att ursäkten godtas. För mig är omega bäst, tätt följd av JLC och IWC.
 

Boris Balkan

Fark you!
Är det ett sånt problem att jag håller omega över alla andra klockmärken likt många håller pp, ap och rolex över alla andra? Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte tycker som du. Hoppas att ursäkten godtas. För mig är omega bäst, tätt följd av JLC och IWC.

I find your lack of a sense of humour disturbing...

 
Topp