• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första paketöppning

Grattis! En av de brattar jag har spanat på själv den senaste tiden!
Håll hårt i frugan, hon låter som en dröm!
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Instämmer med Sundström. Grattis till klockan, bruka den efter eget tycke och smak, men ta väl hand om frun! Det låter som en på miljarden.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Åter grattis till en fin klocka. Kul att du tog uppackningen i live-tråden och en utförligare berättelse här. Visst är det en skön känsla när man kan dela intresset för klockorna med sin bättre hälft! Jag är också lyckligt lottad. Ibland är det en sjuka som smittar.
 

Icaras

Rolex
Roligt inlägg! Du verkar vara en hyvens kille dessutom :)
Även om inte den bratten är min kopp med te så passar den dig riktigt bra, krävs en rejäl handled för att bära upp den ;). Grattis!
 

Sputniq

Panerai
Härligt! Riktigt bra paketöppning och riktigt snygg klocka, helt rätt med tungstenen vilket ser skitbra ut!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Stort grattis till en riktigt snygg klocka! Välskriven paketöppning med väl avvägd blandning mellan humor, allvar och självdistans! :)

Ser grymt bra ut på handleden också!
 

DrDre

Patek
Trevlig rackare det där, grattis! Frugan gav sin bror (dvs min svåger) på min inrådan en liknande (inte samma urtavla) i 30 års present för ett tag sedan. En av Breitlings ikoner.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Fin läsning, BOTL!

Gratulerar till klockan! Känner igen den där nya kärleken till en klocka. Ladda upp lumen och lägga sig med den, lägga band på sig själv för att inte med lite för stor ivrighet visa sin respektive hur fint den lyser i mörkret osv.
 
Topp