• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första paketöppning

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Du är för högt i pris just nu för Chronon!

Men jag hade behållt den om jag var du. Fruktansvärt snygg klocka.
Men denna paketöppning fick mig att vilja skita i allt och bara fixa min första Rolex väldigt snart. :D
Kollar man c24 så kostar billigaste 23400 = 25k med frakt & kortavgifter om man inte vill handla från någon privat säljare i Frankrike som har en billig.

Annars börjar de på 28k och går upp till lite över 32k innan frakt och avgifter.
Tycker helt klart min är prisvärd och rimligt prissatt men har som sagt inte bråttom att sälja heller.
Men du borde gå på en rolex helt klart! :)
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Kollar man c24 så kostar billigaste 23400 = 25k med frakt & kortavgifter om man inte vill handla från någon privat säljare i Frankrike som har en billig.

Annars börjar de på 28k och går upp till lite över 32k innan frakt och avgifter.
Tycker helt klart min är prisvärd och rimligt prissatt men har som sagt inte bråttom att sälja heller.
Men du borde gå på en rolex helt klart! :)

Då har jag för lite koll helt enkelt. Din är förmodligen en annan referens då de jag sett oftast går för 20-25 (max 25) på c24 :)
Ber om ursäkt för min okunskap och jag kanske inte skulle kommenterat. Dock har jag alltid rätt att säga vad jag hade betalat :D

Ja, Rolex. Roleeeeeeeeex!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Då har jag för lite koll helt enkelt. Din är förmodligen en annan referens då de jag sett oftast går för 20-25 (max 25) på c24 :)
Ber om ursäkt för min okunskap och jag kanske inte skulle kommenterat. Dock har jag alltid rätt att säga vad jag hade betalat :D

Ja, Rolex. Roleeeeeeeeex!
Nadas problemas. Finns ju 79260 & 79270 också med svart ring. De som är med blankpolerade bandhorn = as fula är de som brukar vara billigare
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Stort grattis och välkommen till familjen!
PSX_20150603_114747.jpg
 

Apansson

Torpare
Grattis grattis Lucho! Ser riktigt crisp ut som sagt, den där ska du nog vara nöjd med ett bra tag! Man blir ju sugen på en fin sån där rackare när man ser såna bilder..
 
Topp