• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första "riktiga" klocka... Seiko Solar Diver SSC019.

WiktorK

Omega
Hallå!

Då har det hänt.. Nu har jag tagit mina första stapplande steg, till ett snart maniskt samlande på klockor...
Man måste börja någonstans och detta blev mitt första steg in i denna värld..

Av någon anledning så har jag en svaghet för kronografer. Det är kanske därför ingen överraskning att första klockan blev en sådan.

Första klockan blev alltså en Seiko Solar Diver SSC019, pepsifärgad. Som får äran att välkomna mig in i denna värld.
Den kommer att få tjänstgöra som beater under sommaren.. Nu till bilderna :)

Detta är ju pinsamt, men hur får jag upp bilderna? o_O
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Välk
Hallå!

Då har det hänt.. Nu har jag tagit mina första stapplande steg, till ett snart maniskt samlande på klockor...
Man måste börja någonstans och detta blev mitt första steg in i denna värld..

Av någon anledning så har jag en svaghet för kronografer. Det är kanske därför ingen överraskning att första klockan blev en sådan.

Första klockan blev alltså en Seiko Solar Diver SSC019, pepsifärgad. Som får äran att välkomna mig in i denna värld.
Den kommer att få tjänstgöra som beater under sommaren.. Nu till bilderna :)

Detta är ju pinsamt, men hur får jag upp bilderna? o_O

Välkommen! Då du däremot placerat din tråd fel så flyttar jag den :D
 
Topp