• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första Rolex har anlänt!

Dykarsjuk

Omega
Kul o grattis! Min hälsar:) (lite suddigt)


image.jpg


Edit: Så fick jag lärt mig sunbursttavla också:) Nu ska här stilas med rolextermer ikväll;)
 
Mycket trevligt skrivet :) och det är så gott att höra om forum-medlemmars hjälpsamhet. Klockan du till slut lyckades få hem är såå fin! Stort grattis!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Grattis till en toppfin DJ! Känslan av den första Rollen är allt annat än dum; rider själv fortfarande på min våg i det avseendet! :)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Kul att det blev affär! Grattis! Den ser kanonfin ut, ser ut att vara i föredömligt skick och jag tycker tavlan är riktigt snygg!

Den där kommer att göra sig kalas på alla möjliga sorters band.

Och tack för kvalitetsinlägget!
 

Bawkins

Cartier
Stort grattis till din första Rolex! Min första Rolex var också en Datejust. En modell som ALDRIG är fel. Återigen, Grattis!!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Gratulerar! Tycker inte att just den där klockan behöver några andra band, speciellt inte nato. Kanske nån läderrem men den är perfekt med länk!
 
Topp