Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Fyfan vad fin den blev. Svårt att hitta passande vridning men det där blev perfekt. Vad kostade renoveringen?
Tack!
3200kr tror jag.
Här låg en DS väl synlig bland 2kg skräpklockor gick för 5200kr. Hade tänkt ge 3500 men det drog iväg.
http://www.tradera.com/item/1927/223002348/arbandsur-klockor-i-massor-46st-gamla-nya#view-item-main
Och då var det inte ens den läckra modell Rozzy visar upp utan den utan vridring väl?
Annan sekundvisare men annars ser det ut som samma?
Annan sekundvisare men annars ser det ut som samma?
Gummo, jag tror Singular har rätt, det är med all säkerhet den mindre utan dykring. En sådan som MacRulez4ever har skaffat!Titta på bandhornen, tror det är den vanliga boetten?
Tack!Snygg klocka Rozzy och härligt fixat till farsan!
Angående klockan bland skroten (som jag tror halva KS haft ögonen på )
Såg det inte ut som det fattades någon typ av bezel? tycker den ser konstigt platt ut på ovansidan av boetten för att vara bezel-lös..
Tack!
Jag tror inte det, titta på MacRulez4ever inlägg:
https://klocksnack.se/threads/4-mög...n-sea-devil-ja-ni-läste-rätt-sea-devil.31057/
Gummo, jag tror Singular har rätt, det är med all säkerhet den mindre utan dykring. En sådan som MacRulez4ever har skaffat!
Att: Sullstrom också.
Ja vilken dröm!Nya bilder. #nofilter
De där är ju sanslöst fina. Blev erbjuden en för några år sen, säger inte för hur mycket -Tackade nej och noterar ytterligare en dumhet i meritlistan.Nya bilder. #nofilter