• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min fjärde paketöppning

Wi

NLA
2-Faktor
Så där ja! Riktigt fin! Tavlans index påminner minsann om wideboyens index. Vet du vad dessa index kallas?

Har gått i tankarna att skaffa en till tavla till min datejust...
Måste nog bli en blå ;)

Btw..ett råd, när du tröttnat lite på klockan, skaffa dig då en oyster-länk. Gör otrolig skillnad!

Edit. Slänger in en bild för att "inspirera" ;)
2013-11-25 09.50.18-1.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Så där ja! Riktigt fin! Tavlans index påminner minsann om wideboyens index. Vet du vad dessa index kallas?

Har gått i tankarna att skaffa en till tavla till min datejust...
Måste nog bli en blå ;)

Btw..ett råd, när du tröttnat lite på klockan, skaffa dig då en oyster-länk. Gör otrolig skillnad!

Edit. Slänger in en bild för att "inspirera" ;)
2013-11-25 09.50.18-1.jpg

Tackar! Jag vet inte, kanske Bomier vet vad dessa index kallas?

Det finns en champagnefärgad på Kaplans för 600 kr annars. Tycker att din är härligt snygg ändå!

Det kanske får bli en Oyster i framtiden, den som lever får se. ;)
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tackar! Jag vet inte, kanske Bomier vet vad dessa index kallas?

Det finns en champagnefärgad på Kaplans för 600 kr annars. Tycker att din är härligt snygg ändå!

Det kanske får bli en Oyster i framtiden, den som lever får se. ;)

Hej,

Tyvärr vet jag inte vad dessa index kallas...
När du tröttnat på jubilee länken så köper du en oyster länk, klockan kommer kännas som ny... :)

a71ca5500812ade81755d1adc6745897_zpsb2b4789e.jpg


Mvh
Micke
 
  • Like
Reactions: Wii
Hämtade en klocka idag hemma hos säljarens bror. Så vi struntade i inslagningen och gick direkt på stålet.

Rolex Datejust 1600, pie-pan tavla och på min favoritlänk - Jubilee. En del säger Oyster på slät ring men jag föredrar lite mer karaktär tillsammans med den släta ringen, därav Jubilee.

image.jpg
image.jpg


Inget paket men då bjuder jag på två vristskott:
image.jpg
image.jpg

Grym dinka, Grattis,

Upphämtning på Odenplan alltså, he he...
 
Topp