• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min frus klockor, som jag givit henne. Del 1. Piaget

Simpatico

Rolex
Underbar berättelse, stort tack för att du delar med dig.
Hrmm man kanske skall gå in på denna väg och ge damen en klocka.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Stort tack för fantastiskt trevlig läsning! Den redan fina klockan, blev ju 100 gånger snyggare, med den storyn :)
 

meo_swe

Audemars
Härlig story!
Vilken syn det måste ha vart att se samtliga middagsgäster krypa runt och leta. Och vilken liten del! Jag är imponerad att folk lyckas arbeta med sådana små toleranser!

Väntar spänt på del två:)
 

demondave

Rolex
Jag har syndat, prioriterat bort klocksnack för den enda (typ) krogmöjligheten på tre veckor.

Vad missar man? Såklart något som det här! Sån grym verkshöjd!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Tack för att du delar med dig! Som vanligt levererar du bra och intressanta poster! Fler på forumet borde följa ditt exempel
 

Watch out

Cartier
Sällar mig till jubelkören!
kören.jpg
Fantastiskt underhållande läsning. Tackar!
Nu blir det 2a delen.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Tack för ett som vanligt trevligt kvalitetsinlägg från dig rozzy! Kul att du också löper linan ut och även intresserar dig för urverken :)

Känner igen frustrationen efter att ha tappat bort delen under middagen. "Varför skulle jag ta fram och visa den?" :facepalm:
 
Topp