• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första Jaeger var oväntad:)

hellbit

Cartier
Idag tillträdde jag en ny tjänst på banken där jag arbetar. Det nya kontoret hade en trevlig överraskning på väggen:) måste bara reda ut hur man vrider upp den
image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag arbetar uppenbarligen i fel bransch. Hälsa chefen din om du har någon att du har något på ditt kotor som måste förvaltas och få kärlek. Läs på och få honom/henne att tro att den är värt hur mycket som helst och att den måste servas. :)
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Ta det försiktigt om den ska flyttas bara. Finns någon form av "transportlås" som ska aktiveras. Typ en skruv eller något. Jag har ingen aning, men vet att de är mkt känsliga.
 

hellbit

Cartier
Jag har påpekat hur fin och värdefull den är men svaret blev bara att på 80 talet handlades allt möjligt och tavlan på väggen emot kostar mycket mer:) Mao jag får nog nästan kämpa för att få den servad. Saken är också att jag egentligen inte vet om den är stillastående, jag satt i rummet Max 30 minuter idag och förutsatte att den skulle vridas upp vilket innebar att jag inte kontrollerade Ifall det gick när jag lämnade Återkommer i frågan:)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Fan va schysst med en sån tjänsteklocka! Om den inte går är det klart den ska få en service.
 
Topp