• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min Gamla Omega

Norra

Panerai
En klocka sviker aldrig sin ägare, den blir bara trött/sjuk ibland och behöver lite semester (service).
Ta hand om den och den tar hand om dig.

Ville bara dela med mig av min nu, i alla fal nästan kompletta Omega Seamaster 600 från 1964, precis nyservad hos Farfars, och även fått ett tillhörande originalspänne och NOS box från 60-talet.

God jul på er alla!

Ludvig

B9yXq1Z.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Har själv en Omega Seamaster De Ville, guld på stål, som säkert skulle må bra av er service men hur mycket kostar det?
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Borde väl aldrig ha skrivit mitt inlägg ovan för idag började klockan såklart strula. Skulle ställa tiden igår och drog ut kronan. Kändes lite konstigt och det var lite svårt att hitta de olika stegen, datum/tid.

Idag hade klockan hoppat fram till den 20 och det går inte att justera datumet. Om jag vrider fram klockan byter den datum men det går alltså inte att byta datum genom att dra ut kronan och justera. Typiskt!
 
Topp