• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min KS-pin syntes i TV idag!

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Var ute på stan med dottern, brorsan och hans lilla dotter igår. Var i Kungsträdgården när vi blev stoppade av en reporter och en kamerakille. Det hela mynnade ut i (hela) tre sekunders deltagande i dagens Uutiset, dvs. nyheter på finska. Inget särskilt med det, men konstaterade kvickt efter att nyss ha sett inslaget att min KS-pin syntes rätt hyggligt! Synd bara på den där textremsan på finska.. 10.10 in i programmet, blå jacka..

http://www.svtplay.se/video/2730936/uutiset/uutiset-uutiset-62
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
Forumkändis, dags att luta sig tillbaka och vänta på det där samtalet från Hollywood?
Var det varmt ute eller såg det bara jävligt härligt ut?
 

jabla

Sarlacc
KS-pin finns inte det är tyvärr bara en myt...
Eller så är det bara så att forumledningen tycker att jag inte förtjänar en. :(

Ping admin för sanningen.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Fantastiskt! Superb! Enastående framträdande! Hur kommer jag i kontakt med din agent?


Jag ska givetvis delge min pin ditt sentiment gällande dennes framträdande. Han undrar för övrigt om du särskilt noterade hans väl exekverade glänsande i solljuset?
Han har tyvärr ingen agent, utan representerar sig själv.
 

kabro

Cartier
Jag ska givetvis delge min pin ditt sentiment gällande dennes framträdande. Han undrar för övrigt om du särskilt noterade hans väl exekverade glänsande i solljuset?
Han har tyvärr ingen agent, utan representerar sig själv.


Det gick inte att missa! Ser fram emot att se honom i Cannes i sommar :snaphappy:
 
Topp