• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min nästa klocka blir digital. Google Android Wear kommer snart!

sveol

Cartier
Nu är framtiden här. Hört den förut? ;) Iaf, Google släpper snart sin nya Android Wear, en smartklocka som helt slår undan benen på alla andra smartklockor. Se filmen nedan och häpna. Nu är inte jag ett fan av digitala/smarta klockor, men vilken innovativ produkt. Jag är imponerad.

En annan fördel med denna är att alla kommer vilja ha en armbandsklocka igen, inte bara vi stofiler (dock kanske inte helt rätt klocka om man frågar här) ;)


 

David

Bödeln
Hehe, ännu en tillverkare som gått på avledningsmanövern. När Apple registrerar domänen iToilet.com står Google först i kö att montera en Ethernet-kontakt på en toalett.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Är det en sån som drivs av pulsen?

Den drivs med hjälp av hjärnkontroll. Du sätter in ett chip i bakhuvudet. Därefter styr du klockan med hjälp av hjärnan! Du får dock en tatuering...

image.jpg
 

sveol

Cartier
Just IT på toa skulle nog frugan opponera sig emot. Räcker med den tid man spenderar där idag ;)

Jo lätt att bli skeptisk, men google har en historia av att lösa det mesta på ett bra sätt.. tekniskt alltså.
 

sveol

Cartier
SItter nu och försöker få mitt Google Now att fungera på min telefon till förtret för frugan som inte får någon middag. Kan lova att jag inte får det att fungera lika smidigt som de visar i filmen. SBS eller så har faktiskt Google lite att arbeta på innan denna klocka lanseras.

Men jag hävdar fortfarande att det är en innovativ produkt. Någon har tittat i det blå när han kom på denna produkt och dess potentiella användningsområde.
 

Marhoi

Friends of KS
Så sjukt oimpad! Digitala klockor är skit! Dessutom är en trailer just en trailer. Verklighetens Android har en tendens att fungera skitdåligt. ;)
 
Topp