• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min nya hommage...

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Som jag köpte för ett tag sedan av Hooken här på forumet. Har varit förtjust i denna sedan jag såg den första gången för väldigt länge sedan.
Det är en kopia av Yacht Master och jag har även fått höra att den har Tudorvisare så det är en riktig bastard.
Eftersom jag uppmärksammade den här innan jag tittat på Yacht Master så vet jag inte om det gör mig mer "oskyldig" men jag gillar den väldigt mycket! ;)

Ser bra ut!
Ringen är verkligen den som sätter prägel på klockan!

Tycker det är väl hårt att kalla den YM-kopia.. Det är ju i stort bara ringen som är "kapad" och det är fler som gjort, i övrigt skiljer sig det mesta. Snygg är den iaf!

Jag gillar visarna, de stora siffrorna och att armbandet inte smalnar av.

Jag jagade den blå ett tag men fick inget napp. Hade gett upp på den silverfärgade sedan länge då jag inte hittade den någonstans, men Martinhook:ade upp mig :)

Var in och klämde på den blå idag den är riktigt schysst men likaså den silvriga :D lär också leta på nån som vill kränga en :>

Longines gör knappast hommage annat än på sina egna gamla modeller (tänk Legend Diver etc).

Grattis till en fräsch dinka!

Tillbaka
Topp