• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min pizza ska heta Mark XVI

laketwig

Patek
2-Faktor
Ett ganska stort antal timmar senare så har man äntligen fått namnge en pizza. Som jag har längtat efter denna stund :D! Kunde jag använt tiden till något bättre än att tjata om mina IWC'er? Knappast! ;)

För att fira detta (och för att glädja Joergen) återpublicerar jag klockan och bilden som drog ner mig i eländet för snart ett år sedan. Tur att man har en förstående fru, som i alla fall delvis delar intresset. :happyhappy:

Tack alla klocksnackare för både kul och lärorik läsning såhär långt! Keep it up ...

IWC på arm.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Grattis till 600! Mycket fin IWC du har. För mig börjar det dra ihop sig till 1000 inläggs tävling.
 

Sputniq

Panerai
Grattis till det! Den klockan är för övrigt fortfarande lika grym, hur funkar den på annat än (den snygga!) länken?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men Affe du skulle ju sova ju.


Haha...Jag vet Caro ;)! Men det visade sig att mitt lag Pingvinerna spelar mot NY Rangers, tyvärr verkar det vissa sig att det var j... dumt med facit i hand att sitta uppe. Dom ligger under med 3-1 med endast 10min kvar, kommer att bli en jobbig dag idag :D! Men vad gör fröken uppe vid den här tiden kan man undra :woot:.
 

HerrP

Breitling
Den är ju helt underbar att se på, man får utgå från att bilden hänger på väggen ovan sängen.

Jag ska snart gå med i XVI-klubben!

Om nu denna då är IWCs snyggaste vilken är då nr 2 på listan? Portuguese?
 
Topp