• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min relativt korta dag i Stchlm...(nu med fungerande bilder)

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Utifrån centralstationen satte jag och min svärmor kurs mot Rob Engströms. Idag hämtade min svärmor sin 116613LB. Hon blev väldigt nöjd med den.. :) jag passade på att testa en 114060 när jag ändå var där... Jag gillar faktumet att den saknar datum mer och mer.. och som ni ser, MM300 är inte så stor som många verkar tro... :p



Ett stort tack till Spencer66 och för den fantastiska service Rob E och Naomi gav oss. Kaffet jag fick smakade väldigt bra.. :) Rob E är klockbutik nr 1 i Sverige för mig.. När det är dags för Rolex vet jag att Rob E är det givna valet.

så här ser den ut på henne



Hade hoppats på att någon av klocksnackarna skulle vara där. Men det går ju fler tåg..! :)
 

Bilagor

  • KS.jpg
    KS.jpg
    90.7 KB · Visningar: 357
  • KS2.jpg
    KS2.jpg
    70.6 KB · Visningar: 361

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

Funkar utmärkt här i Tüskland!

Gratta svärmor så hjärtligt!
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

Hälsa grattis till din svärmor!
RobE är kanon! Jag brukar sitta utanför butiken i sovsäck bara för att vara nära klockor.
 

Målarn

The Steak
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

80talisten det är Dags för Dig att köpa en Rolex :lol:

Snygg Sub din svärmor köpte och Grattis till henne :cool:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

Bilderna syns utmärkt på min iPad! Grattis till en svärmor med smak! :)

Bilderna syns även på iPhonen..!

Daviden, vad händer?? :eek:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

skumt.. bilderna syns förmig även om jag loggar ut...

Jo hon är cool, jag tror dom blev posetivt överraskade att en dam i övre medelåldern köpte en två tons Sub... :)
och Målarn, - japp en 116610LN/114060 och en Grand Seiko SBGH001 är nog de klockor jag är mest benägen att skaffa när ekonomin tillåter :)
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

Vill också se bilder, men funkar inte nu heller för mig:(
 

Edin

Panerai
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

Det luktar ju unket det här..

Edit:
Never mind, nu hoppade dom frame. :)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

Nu ändrade jag en grej. borde funka nu...
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

Nu såg jag:D! Grymt fin klocka det där! Hälsa grattis och att man blir lite liiiite avundsjuk!!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

Josef B skrev:
Hälsa grattis till din svärmor!
RobE är kanon! Jag brukar sitta utanför butiken i sovsäck bara för att vara nära klockor.
Jag trodde jag såg dig där ett tag då en kille väldigt lik dig var där, jag var på väg att gå fram och presentera mig men insåg att det inte var du... :( kände mig lite ensam där utan andra klocksnackare...

Fifflio skrev:
Nu såg jag:D! Grymt fin klocka det där! Hälsa grattis och att man blir lite liiiite avundsjuk!!
Bra det funkar nu.. och klockan var grym..! den blå bottnen och ringen tillsammans med två-tonen bidrog till en hel del dregglande... :mrgreen:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

80talisten skrev:
Nu ändrade jag en grej. borde funka nu...
Först och främst, riktigt fin!

För det andra, hur gjorde du först med bilderna? Då folk inte såg. Antar att du löste det genom att ladda upp direkt till forumet sedan? :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...(nu med fungerande bil

Grattis till en riktigt skön svärmor. Ingen av skatorna jag fått fördraga genom åren har varit fet minsta intresserade av vare sig Rolex eller klockor i allmänhet.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Re: Min relativt korta dag i Stchlm...

daviden skrev:
80talisten skrev:
Nu ändrade jag en grej. borde funka nu...
Först och främst, riktigt fin!

För det andra, hur gjorde du först med bilderna? Då folk inte såg. Antar att du löste det genom att ladda upp direkt till forumet sedan? :)

Tack för det! bildproblemet löste jag genom att lägga upp från datorn direkt.

JoberMan skrev:
Grattis till en riktigt skön svärmor. Ingen av skatorna jag fått fördraga genom åren har varit fet minsta intresserade av vare sig Rolex eller klockor i allmänhet.
Tack! jo hon har alltid gillat lite finare prylar. Mogna damer med intresse för klockor växer nog inte på täd :)
 
Topp