• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min Rolex är fejk...

seikoswede

Panerai
Världens bästa alla kategorier!!!

Synd på Gandolfini också! R.I.P!!

image.jpg


Edit:glömde bild!

Jim
 

Cryssarn

Rolex
Skicka till jabla!!!
Själv hade jag en på jobbet som trodde att det endast var rolex som har flytande visare. lärde honom det jag vet och han gick ganska snart och köpte en hydroconquest.
sa åt honom att regga sig här för att lära sig ännu mer, men det var han inte intresserad av.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
lol minns när en kollega drog en gaffel över glaset på min gamla 116610 och blev paff över att glaset inte repades. Vi var berusade och menade på att alla fakes har plastglas och skulle min skäl bevisa att min var fake :D
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
Om detta stämmer ang fejkklockor o Rolex så kommer väl detta forumet sakta men säkert dö ut ganska snart...
 
Bland de roligaste som finns är att prata vidare med dessa gossar som går om kring med posörklockor och "tvinga" dem ut på djupare och djupare vatten tills de blir helt kallsvettiga och inser att de pratat in sig i ett hörn de inte kommer ur! :)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Om folk bara kunde hålla käften om sånt de inte vet ngt om skulle världen vara lite trevligare...


En på Facebook som tyckte att min DD var fejk när min polares morsa la upp en bild på den.
Han svarade att den var fejk och han hade en själv som han köpt i Thailand.
Svarade till honom med om det är trevligt att stödja barnarbete, att han inte ska snacka när han inte kan osv.

Hans försvar blev "En riktig kostar ju minst 60 tusen!"

"Exakt, jag vet själv vad mina klockor är värda"
 

calzone

Vacheron
Det är förvånansvärt många som tror på den där myten...en bekant va på besök, han kollar på klockan ah den e äkta! Jasså hur ser du det? Sekundvisaren flyter...:facepalm::banghead: Han blev chockad när jag förklarade hur det låg till, Han trodde verkligen på den där myten :D
 
Topp