• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min Rolex går för sakta

P

Philippe Stern

Guest
Min nya Rolex saktar med ca 1,8 sek/dygn. Känns som en evighet. Får gå in till AD och fixa. De lät väl göra motstånd och säga att +/-2 sek är ok. Kanske i deras värld. Inte min. Perfekt är ca 0,2 för snabbt per dygn. Får ta med med vargen och visa min onda ring om de knorrar. Skulle ni finns er i sån här ondska?

Min nya Rolex saktar med ca 1,8 sek/dygn. Känns som en evighet. Får gå in till AD och fixa. De lät väl göra motstånd och säga att +/-2 sek är ok. Kanske i deras värld. Inte min. Perfekt är ca 0,2 för snabbt per dygn. Får ta med med vargen och visa min onda ring om de knorrar. Skulle ni finns er i sån här ondska?
Går snabbare om du vränger länken och bär klockan in-och-ut

Tycker du gör helt rätt i att kräva det. Det är ju ändå "Rålleks" vi snackar om.

Sad news!
655D063F-24AB-4B45-83A3-64A979CF519D.jpeg

Tycker du ska kräva att de byter ut klockan mot en ny ;)

Perfekt vore väl +-0 s/dygn ;)

Ja en gammal gmt från 08 behöver servas ibland....gör det så går den nog rätt

Bra trådstart som vanligt.

Fattar inte problemet? 1,8 sekunder är ju helt inom specifikationen för den modellen vilket är +- 2 sekunder per dag. Har jag missat något?

Tillbaka
Topp