Hinner inte i dag men vi kommer gärna över och badar i helgen. Ringer dig senareDet kan det vara men lika gärna en liten extradyna.
Jag är på ön, komma på kaffe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hinner inte i dag men vi kommer gärna över och badar i helgen. Ringer dig senareDet kan det vara men lika gärna en liten extradyna.
Jag är på ön, komma på kaffe?
Men herregud pojkar. Cut=VästTycker du att du ser någon sån? För övrigt är en cuts skyddet över passagerarsadeln på en sporthoj.
Sorry, har inte mycket till övers för Son's of Anarchy. Föredrar Californication ;-)Men herregud pojkar. Cut=Väst
Sorry, har inte mycket till övers för Son's of Anarchy. Föredrar Californication ;-)
Spårat ur är väl den bärande idén med hela serien? ;-)Californication har spårat ur (pun intended).
Son's är myz.
Först tre säsongerna av Cali är bra som satan. Köpte till o med boxen - Hank for president!Californication har spårat ur (pun intended).
Son's är myz.
Det måste vara Pripps blå som är beatern på den här bildenDu tar fel, detta är den perfekta beatern!
![]()
Jajemän. Axels tivoli, Landskrona-by-the-sea. En mycket mysig stad med ett oförtjänt dåligt rykte tycker jag. Fascineras dock av Landskronabornas fäbless för Langos. Under Landskronafestivalen kryllade det av ställen som sålde Langos. En rent ut sagt vidrig avart på mat ;-)Pariserhjulet åkte ni i Landskrona.