• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min sjätte paketöppning

aljung

Panerai
2-Faktor
Grattis! Riktigt snyggt med grå tavla. Hoppas denna får stanna lite längre ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Grattis!
Ska jag någon gång ha en DJ (och det ska jag nog) så ska den ha en sån tavla. Hur snyggt som helst.:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...slår vad om att du har en sjunde på lager din rackare :D ! Kaboom, vad snygg den var, stort GRATTS dude ;)!!!
 
Snygg, gratulerar!

Slänger in en liten fråga också - tycker ofta att de gråtavlade verkar ha sk "engine turned bezel". Är det någon slags regel, eller har de gjorts med vitguldsringen också? (och ja, jag inser att det iofs är möjligt att modda efter tycke och smak)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Slänger in en liten fråga också - tycker ofta att de gråtavlade verkar ha sk "engine turned bezel". Är det någon slags regel, eller har de gjorts med vitguldsringen också? (och ja, jag inser att det iofs är möjligt att modda efter tycke och smak)

Av de gråtavlade jag sett har de haft ET-bezel... Sen finns det ju miljoner varianter av alla DJs såklart.

Rolexmaffian? Var är ni?
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
På begäran... Vristskott!!!

image.jpg
 

Ohlleeson

Omega
Snyggt! Lagom avis... Hojta till om 2 år om du vill sälja ;) (då är jag förhoppningsvis examinerad)

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 
Topp