• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min SuperDuo känns jäkligt vass...

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Riktigt fina och i mina ögon de enda tvåtonade som faktiskt funkar. Extra kul med tanke på hur mycket tid och engagemang du lägger ner för att få fina ex med allt som hör dem till. Snyggt jobbat!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Riktigt fina och i mina ögon de enda tvåtonade som faktiskt funkar. Extra kul med tanke på hur mycket tid och engagemang du lägger ner för att få fina ex med allt som hör dem till. Snyggt jobbat!

Tack Dalomo! Ja ibland så är det tur att man är envis, det tog din lilla tid, men den var klart värd väntan på att hitta the one :cigar:
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Önskar ibland att jag vore lite likadan. Just för tillfället är mitt engagemang i varje klocka lite lågt. Mycket tuta och köra bara. Dock börjat ta det lite lugnare. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Önskar ibland att jag vore lite likadan. Just för tillfället är mitt engagemang i varje klocka lite lågt. Mycket tuta och köra bara. Dock börjat ta det lite lugnare. :)

Hehe...var sak har sin charm, jag kan tycka att jag är lite tråkig ibland. Men, men , jag flippar inte heller då det är helt OK att tänka igenom varje köp.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Hehe...var sak har sin charm, jag kan tycka att jag är lite tråkig ibland. Men, men , jag flippar inte heller då det är helt OK att tänka igenom varje köp.
Exakt. Tror att jag kanske, eventuellt, möjligtvis börjat byta bana till att inte flippa så mycket och då kräver ju varje köp lite mer eftertänksamhet. Ska bli spännande att testa. :)
 
Topp