• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min tionde paketöppning

M.U

Rolex
Klart grabben skall ha en klocka till! Go att stöka omkring inne på de mörka gatorna i Dubrovnik med!
 

fredrik!

Cartier
Min SUB fungerar fint i duschen, men samtidigt har jag kvar mitt monster för att kunna basta, så jag förstår ditt tidigare problem.
 

Gio

Omega
Gratis till en jätte fin klocka!

Har haft min sedan 1992.

Angående reservdelar, det går att byta batterier med det finns inga reservdelar hos Citizen, bara begagnade modeller som man använder för att "hämta" sina reservdelar ifrån (dvs "transplantioner")
 

Boris Balkan

Fark you!
dredd_law.jpg


Congratulations, citizen!
 

Mr Chance

Kalmar
Duschklocka?! Vad pysslar du med i duschen som kräver den typen av toolwatch? För vanlig dusch funkar ju AKn fint.
:D
 

hannes

Omega
Grattis! Personligen är det någonting med Aqualanden som inte riktigt klickar, lite för ugly-nice för att jag skall kunna bära upp!
Också kul att se att en av de yngre killarna ligger i så bra, en fröjd att få följa din klockresa, keep it up! :cool:
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Grattis! Personligen är det någonting med Aqualanden som inte riktigt klickar, lite för ugly-nice för att jag skall kunna bära upp!
Också kul att se att en av de yngre killarna ligger i så bra, en fröjd att få följa din klockresa, keep it up! :cool:

Tack Hannes! Det är det som är grejen, den är ful som fan... Du får testa om du besöker Stockholm någon dag!

Någon måste göra smutsjobbet vettu ;)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Grattis grabben, men trodde du fastnat i jobbträsket nu för tiden!
 
Topp