• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mini-GTG i Ö-vik -Live-

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
20140528_215328.jpg

20140528_213150.jpg

20140528_212023.jpg
 

Bilagor

  • 20140528_213554.jpg
    20140528_213554.jpg
    56.6 KB · Visningar: 41

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Trevligt, vintage-Zodiacen är underbar! :)

Är det bara jag som ser en kodsträng när man citerar i tråden förresten?
"'; $(this).parent().parent().append(msg) } }); $('div.expander').expander({ slicePoint: 500, widow: 2, expandEffect: 'slideDown', expandSpeed: 0, collapseEffect: 'slideUp', collapseSpeed: 0, expandText: 'Visa hela citatet', userCollapseText: 'Göm', expandPrefix: '', sliceSuffix: '...' }); });"

Ping daviden
Förkortade citat och livetråd krockar.
Funkar så fort man stänger av livetråden. Kortare citat är värt mer enligt mig. :)
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Trodde du satt på Stockholmståget, inte på väg mot en date med Danielle :D
Efter 13 h med tåg och SJs katastrof så kom jag fram till ett jättefint övik och fantastiskt goda människor.
Tack för en trevlig kväll ungdomar och gammgubbar! Det var kul att träffas och kul att kolla på en massa trevliga klockor.
Tack själv!
Vad hade klockan gjort för att få det fingret? :(

Tack för ikväll! Roligt att det händer något i lilla övik! Vi fick ju ihop en skaplig hög på 5 pers! :)
Vi ses snart igen!
20140528_214623.jpg
Tack själv. Vänta tills i sommar. Ska bli massa gtgs och fiske!
 
Topp