• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mini-gtg i Göteborg i eftermiddag

B1884

Audemars
2-Faktor
Se så... Stryk alla planer för ikväll! Vad är bättre än en kall öl och fina klockor?!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
ELgozVE.jpg


sM3Drzw.jpg


QzgXr3b.jpg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Detta blev en lugn men trevlig tillställning. Bara jag och B1884. :)

Får ursäkta för de få bilderna men det måste väl ändå ses som ett rekord för en GTG i Göteborg? ;)

Klämde på lite trevliga IWC klockor inne på Jarl Sandin, krubb på Ritz och sedan ett trevligt litet event på Bergströms Ur med Bollinger i strupen och snittar i kistan. Självklart klämdes det även på klockor där. Börjar mer och mer inse att jag måste köpa något i guld. :nailbiting:

Får se om kanske B1884 knäppte några bilder där och kan slänga upp dom här.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Aurum, liksom Caesar, refererar till sig själv i tredje person. Inte många kan bära upp detta. Respect! :angel:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Nuuu så. Hur kändes platinaDaytonan?

Ungefär som Daytonan i platina i Sthlm. :) Jag tycker personligen att den är grym. Ligger på ca 300 gram så det är minst sagt en stabil pjäs. Hade inte priset varit så hutlöst då hade jag nog köpt mig en rackare. :D
 
  • Like
Reactions: Zed

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
klockmaster på frölunda torg och inget annat! konstigt nog verkar ingen vara nöjd med dem...

Mmm väldigt konstigt. :) Kom på en som är väldigt nöjd med dom. Thomas tror jag han heter. Jag köpte en Omega Planet Ocean med 8500-urverket av honom. Det visade sig sedan att han hade fått ut denna klocka på försäkringen då hans gamla PO med 2500-urverket hade blivit "stulen". Märkligt nog hade han denna klocka på sig vid försäljningstillfället. Smart kille! :)
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Nuuu så. Hur kändes platinaDaytonan?
Blev grymt förvånad över dess vikt! Aldrig testat en klocka i platina förut... Den fick till och med vitgulds-SkyDwellern att kännas "lätt" :O

Riktigt cool var den, men den hade ett saftigt listpris... Ca 572000 om jag inte minns fel.
 
  • Like
Reactions: Zed
Topp