• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mini GTG i Helsingborg nu?!

TKVF

Panerai
Hamnade här i Helsingborg. Undrar om någon vill träffas över en bit mat?

Om ni inte kan komma kan ni i alla fall rekommendera en bra restaurang.
 
Synd att jag redan är bortbjuden ikväll annars skulle jag kunnat tänka mig haka på! Ang restauranger så är Bishops Arms uppe vid mariakyrkan trevlig, på andra sidan kyrkan är Cafe Viva som också är trevligt, där är Haket på kullagatan vid mac-butiken, grand hotel har också en del god mat har jag för mig. Helsing har jag hört är fint!
 

TKVF

Panerai
Synd att jag redan är bortbjuden ikväll annars skulle jag kunnat tänka mig haka på! Ang restauranger så är Bishops Arms uppe vid mariakyrkan trevlig, på andra sidan kyrkan är Cafe Viva som också är trevligt, där är Haket på kullagatan vid mac-butiken, grand hotel har också en del god mat har jag för mig. Helsing har jag hört är fint!

Imorgon då?
 

Thorn

Friends of KS
Hade varit supertrevligt men det var tyvärr många år sedan jag flyttade från min hemstad och är där alltför sällan numera. Hoppas ni får det riktigt trevligt i alla fall!
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
aj fan, redan? Sitter fortfarande inlåst på kontoret i Malmö och förbereder presentation till styrelsen, njut av öl, sol och kläm på klockor!
 

TKVF

Panerai
GTG har börjat!
1402325100084.jpg
 
Topp