God dag alla trevliga klocksnackare!
Det var länge sedan jag gjorde en paketöppning, men känner att den här klockan förtjänar det och jag är så glad för att kunna starta den här tråden idag!
För en otålig själ som jag har det varit en lång väntan, men får ändå medge att jag nog inte trodde att dagen skulle dyka upp såpass fort som den faktiskt gjorde.
Vi börjar för några timmar sedan...
Vid lunchtid bar det iväg, på en krokig landsväg någonstans i Västsverige.
Kort vattenhålsstopp
Pepsi ÄR gott!
Vägen leder mot de småländska skogarna.
Framme i ett soligt och varmt Jönköping!
Tjena Engströms Ur!
Speedyn får snart pausa från handleden lite.
Äntligen dags att paketöppna!
Ser ut som något färgglatt?
Där satt den
Stort tack till Engströms Ur för grym service som vanligt. Alltid lika trevligt!
Vilken klocka, wow! Gör sig så bra IRL. Kan det vara en keeper?
I klockan tickar Rolex nya kaliber 3285 med 70h power reserve. Mig veterligen det enda nya verket från Rolex 2018. Ref är 126710BLRO vilket nog inte har undgått någon.
Tack för att ni orkat ända hit och om ni ursäktar så har jag en ny klocka att leka med
Trevlig helg alla!
Det var länge sedan jag gjorde en paketöppning, men känner att den här klockan förtjänar det och jag är så glad för att kunna starta den här tråden idag!
För en otålig själ som jag har det varit en lång väntan, men får ändå medge att jag nog inte trodde att dagen skulle dyka upp såpass fort som den faktiskt gjorde.
Vi börjar för några timmar sedan...
Vid lunchtid bar det iväg, på en krokig landsväg någonstans i Västsverige.
Kort vattenhålsstopp
Pepsi ÄR gott!
Vägen leder mot de småländska skogarna.
Framme i ett soligt och varmt Jönköping!
Tjena Engströms Ur!
Speedyn får snart pausa från handleden lite.
Äntligen dags att paketöppna!
Ser ut som något färgglatt?
Där satt den
Stort tack till Engströms Ur för grym service som vanligt. Alltid lika trevligt!
Vilken klocka, wow! Gör sig så bra IRL. Kan det vara en keeper?
I klockan tickar Rolex nya kaliber 3285 med 70h power reserve. Mig veterligen det enda nya verket från Rolex 2018. Ref är 126710BLRO vilket nog inte har undgått någon.
Tack för att ni orkat ända hit och om ni ursäktar så har jag en ny klocka att leka med
Trevlig helg alla!