• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Miniminimini GTG i Malmö imorrn?

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kommer att befinna mig i Malmö imorgon onsdag. Finns det någon Klocksnackare som vill ta en "fika" på O'Learys eller ngt annat "Cafe'" efter jobbet så PMa mig. Eller gå och hämta mig, står antagligen och drägglar utanför Hukes eller Bergströms i vanlig ordning :roll:
 

RosaCasio

Cartier
Trevligt initiativ, men tyvärr jobbar jag på helt andra sidan stan just nu. Ska dock byta jobb till precis bakom stationen om en månad. Då är jag game.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Miniminimini GTG i Malmö imorrn?

Vilken tid hade Du tänkt Dig? Som föräldraledig med skiftarbetande fru behövs egentligen längre varsel, men det kanske går att lösa!
Har dock inget att bidra med av intresse... :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är flexibel när det gäller tid. Bor på Hotel St Jörgen. Och ska väl både äta och dricka ngt. Hojta till vad som passar. Ta med bebisen och kom!!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Oh, det här är värre än chatten på Ashley Madison....... :mrgreen:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Faan.. Skräm inte bort alla tilltänkta GTG:are boys!
Så här blir det.. Jag kommer antagligen dyka in i alla fall på Hukes en stund innan stängning för lite klämmande och kikande. Därefter tar jag ngt att äta och dricka i krokarna. Strunta i Denkes insinuationer, jag lovar och svär att enbart klämma på era klockor INGET annat. ;)
Ta med er bebisar och stukade fötter och kom och säg hej!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
RicVin skrev:
Faan.. Skräm inte bort alla tilltänkta GTG:are boys!
Så här blir det.. Jag kommer antagligen dyka in i alla fall på Hukes en stund innan stängning för lite klämmande och kikande. Därefter tar jag ngt att äta och dricka i krokarna. Strunta i Denkes insinuationer, jag lovar och svär att enbart klämma på era klockor INGET annat. ;)
Ta med er bebisar och stukade fötter och kom och säg hej!

I rest my case... :)
 
Topp