• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Minns någon: Storm

Jonaz

Rolex
Ett random dyk i en gammal flyttkartong i källaren. Fynd?! En present ifrån fru #1 inte ens då gillade jag den så den är iprincip oanvänd... Kanske skulle dotter som gillar manga och steampunk vilja ha den? ;)



iPhone | Tapatalk
 

Jonaz

Rolex
C5400750-3C13-449C-A1C8-B6527F1C8779-263-0000001E9F507488.jpg



iPhone | Tapatalk
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Fan den burken känner jag igen mycket, stod en i badrummet när jag var mindre. Måste ha varit morsans men minns inte klockan.
 

Barda

Cartier
Jag vet att jag var riktigt avundsjuk på grannpojken som hade en spacead storm. Nu förstår jag inte det alls, var tvungen att slänga flickvännens sletna gamla flickklocka av princip! Hon har ju numera riktiga klockor att bära...
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Minns någon: Storm

Sommaren -95:
GUL var överallt hemma, men när vi kom till London var det bara reklam för två olika produkter överallt: Storm-klockor och CK One... :)
 

m_s

Patek
2-Faktor
Konstigt nog sprang jag då även på en STORM butik i London förut (sa ju att de hade en jävla massa klock-butiker). De hade till och med en automatare som de hade släppt som jag såg i skyltfönstret. Tror den heter Storm Excalibur.

Kika här för lite nostalgi + nutidsutgåvorna ;)

http://www.stormwatches.com/watches
 
V

Viggen

Guest
Ariste skrev:
Vilken nostalgi, själv körde jag två olika GUL med svettstinkande velcros...

Haha, hade själv en GUL med armband som hade en odör som döden själv. Kvittar hur och med vad man tvättade dessa velcros. Klockan har jag kvar idag, dock utan armband. Fina minnen! :mrgreen:
 

Jober

Omega
Var bara tvungen att leta fram några sparade STORM och GUL klockor när denna tråden dök upp.... :lol:
Har nog fler liggandes i gömmorna...tyckte STORM klockorna var ascoola...samlade i ungdomens dagar.... :D

20130412190949-2.248.26.210.jpg
 
Topp