• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISDUMP Mint Evolutive intelligencer automatic 40mm

Dc1986

Omega
Pris
1900
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Då var det dags att sälja klockan pågrund av för många klockor i skafferiet :)
Finns en hel del att se och läsa om dessa klockor som i mitt tycke håller otroligt hög kvalité och bra design med många möjligheter att variera utseende helt själv.

Jag köpte klockan helt ny när den lanserades och då ett såkallat premium kit ( se nedan vad som ingår) samt en stållänk med bra justeringsmöjligheter och en keramisk bezel till denna. Denna modell har även den fantastiska Sunray tavlan som skiftar riktigt fint i olika ljus och öppet glas för urverket samt datumvisning.
Klockan är fortfarande i nära nyskick då jag använder den till och från , tror ingen blir missnöjd med den.
Säljer den då jag tycker någon annan bör använda den mer än jag :)

Kommer som fullset , garanti kvar såklart, orignal kvitto etc. idag kostar enbart premiumkittet 559 USD som ej inkluderar stålänk eller bezel.

https://mintevolutive.com/112-intelligencer


Spec på klockan och premiumkit :
  • 3 HANDS MECHANICAL WATCH
  • MOVEMENT: NH35A JPN-21600 VPH - 41H POWER RESERVE
  • 316L STAINLESS STEEL CASE
  • SCREW DOWN CROWN
  • ROTATING BEZEL SYSTEM - UNIDIRECTIONNAL - 120 CLICKS
  • 200 METER WATER RESISTANT
  • SAPPHIRE CRYSTAL WITH AR COATING
  • SUNRAY DIAL WITH BEVELED DATE WINDOW
  • DAUPHINE DIAMOND CUT HANDS FILLED WITH SWISS LUME
  • 1 YEAR WARRANTY
  • Premium kit = verktygs set, tre olika armband = oanvända, 4st bezels, instruktionblad, fint etui, Stål garantikort etc etc.
Kan skickas eller f2f.

Välmött
//
DC
IMG_3411.JPG

IMG_3095.JPG

IMG_3027.JPG

49588DC9-06EB-4546-85C0-B129B9C652F1.jpeg

43CF17C3-B795-4319-A936-1A81BAF86709.jpeg
IMG_3043.JPG
 
Topp