• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

miramogge

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en speedmaster @miramogge. Swishade och fick därefter klockan skickad i en fin förpackning och i det skick som utlovats.
Gör gärna affärer igen :):omega:
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Instämmer med föregående talare. Köpte en Rolex av @miramogge och fick snabba och trevliga svar både på PM och mail. Ett extra stort plus att Jo kom ut till Arlanda för en F2F-affär när jag var på väg hem från en tjänstresa. En riktig goodguy som jag gärna handlar av igen.
 

jojsan76

Omega
Köpte ett par länkbitar av miramogge. Mycket serviceminded kille och enkel att göra affär med. Jag rekommenderar denna säljare.
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Hjälpte till att förmedla en Rolex i 100tkr-klassen som @miramogge sålde. Klockan helt enligt beskrivning och väldigt trevligt att ses. 10/10 GG.
 

BAM

Omega
Har köpt en klocka på distans av @miramogge. Mycket trevlig affär, bra kommunikation och klockan motsvarade beskrivningen och mina förväntningar. Paket skickades snabbt, väl emballerat och allt snyggt och prydligt gjort. Helnöjd och säger 100% good guy.
 
Topp