• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Missa inte Mini Basel med Erikson Urhandel den 12/5!

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Anmälde intresse i måndags men har fortfarande inte fått bekräftat att jag får plats. Får nog maila igen.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
:rage: Alltid event på torsdagar när jag arbetar 12-21:30. Hoppas alla som ska dit får det trevligt så får jag hälsa på Richard och Eriksons inom kort istället.
 

Nero13

Panerai
Fan att man inte är uppe i 08 land i veckorna och bara helger... Men ni som ska dit får ha det så kul och bomba tråden med bilder! :D
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Ska bli riktigt trevligt!! Anmäld och fått OK på 3:e visningen!
Ses där! Nu efter födelsedagen sitter denna limmad på flinten antar jag? Så att jag känner igen dig dvs. :D

jaxonhtoothtweed.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ses där! Nu efter födelsedagen sitter denna limmad på flinten antar jag? Så att jag känner igen dig dvs. :D

jaxonhtoothtweed.jpg

Inte riktigt med på vad du menar... Födelsedagen är i Juni... Eller menar du efter förra årets födelsedag?!
Den kepan får jag kanske i Juni men tänk en blå keps på detta perfekta huvud så missar du mig inte.. :)
image.jpeg
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Inte riktigt med på vad du menar... Födelsedagen är i Juni... Eller menar du efter förra årets födelsedag?!
Den kepan får jag kanske i Juni men tänk en blå keps på detta perfekta huvud så missar du mig inte.. :)
image.jpeg
Haha snyggt! Fick för mig att du också fyllde gubbe, måste ha blandat ihop det med ångesten inför det i någon av fredagstrådarna ;) vi ses!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haha snyggt! Fick för mig att du också fyllde gubbe, måste ha blandat ihop det med ångesten inför det i någon av fredagstrådarna ;) vi ses!
Beroende på hur man räknar så har jag nog varit gubbe i snart 3 eller 13 år. Enligt siffrorna alltså. Som du ser på bilden så är jag mentalt prepubertal...
 
Topp