• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Missa inte Mini Basel med Erikson Urhandel den 12/5!

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Vi kör! Jag hinner med nån bärtz iaf, kommer ca 1720 :pirate:
 

Konsul

Cartier
Kungen och prins Daniel är på ingång till träffen. Människor som älskar klockor och samtidigt AIK. Det kan inte bli bättre
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Ursäkta, jag snackar inte om huvudträffen, utan ett vanligt förmöte med en bira?...
Du anser att en föröl med ett gäng grabbar där alla bär trevliga ur är ok att skriva tid och plats öppet? Det skiljer sig inte ö.h.t från ett gtg. Dessa detaljer tas i en konversation med de som vill ses.

Edit: Pappa Palle förklarade finemang innan mig.
 

Konsul

Cartier
Du anser att en föröl med ett gäng grabbar där alla bär trevliga ur är ok att skriva tid och plats öppet? Det skiljer sig inte ö.h.t från ett gtg. Dessa detaljer tas i en konversation med de som vill ses.

Edit: Pappa Palle förklarade finemang innan mig.
ta det lite soft grabbar. Jag visste inget om huruvida ett visst ställe var bestämt och hade inget dolös avsikt att avslöja det.I egenskap av domare i domstol, tror jag att ni bör hålla en något mer diskret ton. Ni bör vara mindre uppkäftiga och mer fokusera på klockor...
 
Senast ändrad:

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Palenkovich eller vilket slaviskt

ta det lite soft grabbar. Jag visste inget om huruvida ett visst ställe var besämt. Jag domare i domstol, tror jag att ni bör hålla en något mer diskret ton

Du får gärna omformulera så att jag förstår :) Inte menat att hacka på dig - men säkerheten går först. Risken att bli i värsta fall kanske väpnat rånad på mycket värdefulla ur bara för att någon på ett forum inte förstår vett och etikett känns onödig :bookworm:
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
ta det lite soft grabbar. Jag visste inget om huruvida ett visst ställe var bestämt och hade inget dolös avsikt att avslöja det.I egenskap av domare i domstol, tror jag att ni bör hålla en något mer diskret ton. Ni bör vara mindre uppkäftiga och mer fokusera på klockor...
Jag uppskattar inte att du kallar en vän på forumet för Slavisk pga. ett namn och sedan editerar bort det. Det om något har ingenting med klockor att göra och lutar snarare åt det uppkäftiga hållet som Du upplever. Sen varför Du tar upp domare i detta har inte heller något med saken att göra.

Vi pratar klockor, gtg och säkerheten kring detta helt enkelt. Inga konstigheter som färjan Håkan brukar säga!<3
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Palenkovich eller vilket slaviskt

Var det en fråga?

Vad gäller påstådd uppkäftighet; att sakligt upplysa någon som är ganska färsk, alternativt mindre aktiv på forumet om sedvanlig hantering av exempelvis plats för klockrelaterade träffar är inte uppkäftigt. Det är informativt och i sammanhanget det enda rätta att göra.
Att som mottagare av denna information kalla detta för uppkäftigt säger mer om just mottagaren än något annat..
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Jag hoppas att vi träffas i morgon! Jag älskar din stil så politiskt korrekt

Var det en fråga?

Vad gäller påstådd uppkäftighet; att sakligt upplysa någon som är ganska färsk, alternativt mindre aktiv på forumet om sedvanlig hantering av exempelvis plats för klockrelaterade träffar är inte uppkäftigt. Det är informativt och i sammanhanget det enda rätta att göra.
Att som mottagare av denna information kalla detta för uppkäftigt säger mer om just mottagaren än något annat..

Vi ses imorgon, sussa sött!
 

Konsul

Cartier
Inte alls. Tror du på allvar att mängden inlägg på ett forum ger prestige. Jag tror att det handlar om skicklighet i yrkeslivet, forskning, ledarskap etc. Vi har uppebart olika uppfattningar, men OK, du har fler inlägg...
 
Topp