• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Missbrukare av klocksnack

Norken

Panerai
2-Faktor
För er som har iPhone så kan man i senaste uppdateringen se skärmtid. Kan detta verkligen vara sunt, gäller senaste 7 dagarna ;) :D
246BE905-1AC8-4F93-ABCE-E7929F42CA84.jpeg


Med det sagt, har man någonsin funderat på att utveckla en app för KS?
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Tur att jag inte har iPhone så jag slipper se det där, vill inte veta. Jag är lyckligt ovetande :)
Har också tänk på att en ks app skulle vara grymt.
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Jag menar bara att var och en av oss individer präglar och formar sin tillvaro.
Absolut, trodde först att det varit ngn diskussion kring appfrågan jag missat.

Självklart formar vi alla vår individuella tillvaro och är inte helt säker på att jag kommer kolla funktionen speciellt ofta. Ser inte att den informationen berikar mig, men var intressant första gången. :)
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Skvallrar ju ändå inte helt då man kör det mesta på laptop. Tycker gott det ska tas fram ett plug-in till xenforo och en topplista på de mest skadade :p


E633F0F5-6428-4883-8ACD-1A3E167D4CB4.png
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Ok, KS tar mycket tid men det skänker en mycket glädje också. Förhoppningsvis blir man då generellt en gladare person.
För er som har iPhone så kan man i senaste uppdateringen se skärmtid. Kan detta verkligen vara sunt, gäller senaste 7 dagarna ;) :D
246BE905-1AC8-4F93-ABCE-E7929F42CA84.jpeg


Med det sagt, har man någonsin funderat på att utveckla en app för KS?
 
Topp