Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Det är inget alltså för något husmorsknep? När jag googlar så läser jag mest "Även om inte guld kan missfärgas eller ärgas som...", känns som att det inte finns en bestämd sanning?!Man kan skicka till mig.
Man kan skicka till mig.
Jag kan förgylla. Plätterar gör jag inte.Guldplätterar du också?
Jag använde Cape Cod på min. Nu kanske jag blir dömd till tjära och fjäder...Hej,
Vad kan jag göra för att få detta guld att åter skina likt diamanterna? Husmorsknep? Acceptera läget?
Tack på förhand!
Tandkräm. Körde tandkräm väldigt försiktigt med en trästicka på borstat guld. Googlade och hittade inget som skulle lösa oxiden på kemisk väg samtidigt som det skulle skona guldet.Hej,
Vad kan jag göra för att få detta guld att åter skina likt diamanterna? Husmorsknep? Acceptera läget?
Tack på förhand!
Testade aurums tips!Tandkräm. Körde tandkräm väldigt försiktigt med en trästicka på borstat guld. Googlade och hittade inget som skulle lösa oxiden på kemisk väg samtidigt som det skulle skona guldet.
Lustigt, jag såg ett ur på chrono som jag blev sugen på, med exakt detta, och tänkte skapa en tråd om det. Bra att veta att det går att få bort! Bra jobbat!Testade aurums tips!
(väldigt snabb insats)
Gjorde bara ett snabbt test, gick över förväntanLustigt, jag såg ett ur på chrono som jag blev sugen på, med exakt detta, och tänkte skapa en tråd om det. Bra att veta att det går att få bort! Bra jobbat!