• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mitt 1000-inlägg

16610

Patek
2-Faktor
Vet inte hur det kunde bli såhär men detta inlägg blir mitt 1000-inlägg! Tack KS och alla goingar som sitter på kunskap som jag fått suga upp=)
Jag fundera länge på vad för tävling osv jag skulle ha men bestämde mig för att ge BC lite pengar istället. Det känns bäst så! Bjuder på en bild och önskar er en forts. trevlig söndag=)
( dröm klocka)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
GRATTIS till dina 1000 inlägg :cool: mycket bra jobbat och välkommen i klubben, dessutom mycket bra tänkt med att sätta in pengar BCF det gillar jag som faen! Men du ska nog vara snabb och ta bort ditt namn och adress min vän!
 

16610

Patek
2-Faktor
Fast jag sa ju att det skulle bli något med Rolex. Jag håller mitt ord! Jag köpte/ låna en bil 2011( 2011-06-16 tror jag). Mercedes c 180 kombi. Åker fram och tillbaka från jobbet plus lite semester osv. Hur långt tror ni den har gått? ni får till på måndag kväll på er. Pris blir en röd Rolex certhållare som jag nyligen ropa in från Kaplans.
 

TheKing

Cartier
Stort grattis! :)

Men du får sluta posta bilden på den klockan nu....känner jag mig rätt tappar jag det och impulsköper den, lägger mig sen i fosterställning i duschen och slår på kallt vatten i 15 min! NAKEN!

Den är alltså såååå jäkla snygg...Något säger mig att jag borde gått på den blåa 116613!
 

16610

Patek
2-Faktor
Stort grattis! :)

Men du får sluta posta bilden på den klockan nu....känner jag mig rätt tappar jag det och impulsköper den, lägger mig sen i fosterställning i duschen och slår på kallt vatten i 15 min! NAKEN!

Den är alltså såååå jäkla snygg...Något säger mig att jag borde gått på den blåa 116613!


Om du ska köpa den hör av dig så kan vi ta kallbadet direkt=)
 

16610

Patek
2-Faktor
Fasiken ingen som är sugen på en tävling!?

Fast jag sa ju att det skulle bli något med Rolex. Jag håller mitt ord! Jag köpte/ låna en bil 2011( 2011-06-16 tror jag). Mercedes c 180 kombi. Åker fram och tillbaka från jobbet plus lite semester osv. Hur långt tror ni den har gått? ni får till på måndag kväll på er. Pris blir en röd Rolex certhållare som jag nyligen ropa in från Kaplans.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det var en tävling också kompis :cool:. Men då är det ju klart att man skall vara med och gissa. Hmm...tror att du köpte bilen ny, så då har du haft bilen i ca 2 år. Jag skulle säga att du kört 4343,7 mil, och än en gång ett stort grattis:p
 

16610

Patek
2-Faktor
Fasiken ingen som är sugen på en tävling!?
Fast jag sa ju att det skulle bli något med Rolex. Jag håller mitt ord! Jag köpte/ låna en bil 2011( 2011-06-16 tror jag). Mercedes c 180 kombi. Åker fram och tillbaka från jobbet plus lite semester osv. Hur långt tror ni den har gått? ni får till på måndag kväll på er. Pris blir en röd Rolex certhållare som jag nyligen ropa in från Kaplans.
 

jabla

Sarlacc
Ibland är det otacksamt att ordna tävlingar :(
Jag gissar på att du kör 16610 km per år så på 29 månader har du kört 4014 mil.
 
Topp