• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mitt 3000:de inlägg

Philippe Stern?

  • Idiot

    Röster: 41 19.3%
  • Legend

    Röster: 113 53.3%
  • Who?

    Röster: 58 27.4%

  • Totala väljare
    212
  • Enkät stängd .

Rivalen

Rolex
Jag trodde ignore betydde att man inte ser vad du skriver? T ex denna post. Om det är så, hur kan man då rösta? Men, ignore kanske inte funkar så?

Kan man lita på att folk röstar som dom tycker? Själv röstade jag på Who?
 

Måberg

Panerai
tmp_25826-I_am_legend_OST-196932875.jpg
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Philippe är ju en skön forumpersonlighet. Vad klagar ni över och hur kan ni ha honom på er ignorelista? Han spammar ju inte direkt :) kör på! :cool:

Forumpersonlighet, ordet doftar sent 90-tal. Många på KS gillar inte Phille för att han uppfattas som bekräftelse - och konfliktsökande.... Det raka och plumpa sätt han anför i diskussioner stör sig nog många också på. Jag har inget emot det sistnämnda dock.
Jag tror, precis som många ändrar temperament när dom sätter sig bakom ratten till en bil, så förändras eller förställer man sig när man sitter bakom ett tangentbord på ett forum.
Phille är säkert en skön snubbe ute i verkligheten, men fan att han får mitt like.
 
Topp