P
Philippe Stern
Guest
Måste firas. Jag skänker som vanligt en krona per gillande (under dagen) till Barncancerfonden. Hit it!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 fast byter Archie till FantomenBra initiativ Archie!
Finns inget som stoppar dig från att lägga 5 kr per like jag får.3 000 högkvalitativa inlägg
Edit: 1 kr per like är sniket.
Finns inget som stoppar dig från att lägga 5 kr per like jag får.
Vi är alla olika i Guds hage.Jag drar mitt strå till staken utan göra en grej av det.
"Legendarisk idiot"Tycker det borde vart flervalspoll!!
Det jag menar är att flera hade tryck på Idiot om de kunde se mitt inlägg.Jag trodde ignore betydde att man inte ser vad du skriver? T ex denna post. Om det är så, hur kan man då rösta? Men, ignore kanske inte funkar så?
Kan man lita på att folk röstar som dom tycker? Själv röstade jag på Who?
50/50 kanskeHur väl är like-per-ignore ration?
Man frågar admin. När de asgarvar åt en vet man att man ligger dåligt till.kan man se hur många ignores man "drabbats" av?
Höj till en tia per like! 171kr är lite snålt tycker jag.Måste firas. Jag skänker som vanligt en krona per gillande (under dagen) till Barncancerfonden. Hit it!
WTF?!? Har du inte mig på ignore längre? Har man över 25000 inlägg ska man nog knipa igen.
Och ditt 3000de inlägg blir således som de flesta av dina andra.
Tomma tunnor skramlar mest.Att ingen antagonist gått in och erbjudit två kronor för varje "sluta gilla".
Höj till en tia per like! 171kr är lite snålt tycker jag.
Var är din insamling?
Philippe är ju en skön forumpersonlighet. Vad klagar ni över och hur kan ni ha honom på er ignorelista? Han spammar ju inte direkt kör på!
Var är din insamling?