• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mitt första inlägg och paketöppningstråd!

Niklas

Rolex
2-Faktor
Välkommen och grattis!
Riktigt fin modell det där som kommer att ge dig många leenden när du tittar ner på armen :)
 

Wboy

Panerai
Hej klocksnackare!
Efter en längre tids sökande vill jag nu stolt presentera mitt senaste köp.
Klockintresset har alltid funnits med mig och det har resulterat i olika modeller. Bland annat en Seiko 5 i tonåren som jag har kvar i min ägo och är i toppskick än idag. I övrigt finns det en Omega Geneve i samlingen som min morfar köpte en gång i tiden, klassisk guldklocka som ligger mig varmt om hjärtat.

Denna gången ville jag fortsätta på det klassiska spåret och samtidigt höja ribban en aning. Jag hittade till klocksnack via min klocktokige son @steffe och började snabbt snöa in mig på klassiska modeller från Rolex. Var det en Submariner, Datejust eller kanske en GMT jag var ute efter?

Nej, det blev något mitt emellan :)

Rolex Datejust Turn O Graph
Tack till @closetplayer för en smidig affär och en snabb leverans. Klockan motsvarade beskrivningen dvs toppskick!
Tack också till KS för ett härligt forum med massa härliga klockentusiaster!

Med vänlig hälsning,
Paul :rolex:

Trevligt! Välkommen!
 
Topp