• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mitt första köp hos Rob E

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Semester med familjen i vår vackra huvudstad. Dessutom fyller man år idag. Detta måste ju firas eller? ;)

På agendan idag stod bl.a. Inköp av en klocka hos Rob E. Men först måste man pröva lite olika potentiella klienter till min vänstra handled :)

Lite bilder...
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Vad blev det då?
image.jpg


Det blev en PO då jag saknat min förra sedan dagen den lämnade till en annan lycklig ägare här på forumet. Valet blev den "vanliga" då jag ville ha clean look denna gången. Rob fixade även helsvarta gunmit med viklås. Service i världsklass och en klocka som jag längtat efter. Samtliga klockor jag prövade bortsett från Hublo rose är framtida potentiella köp. Speciellt Exp II. Stort tack till Rob E och er personal! Jag kommer åter :omega::rolex::cigar:

Ett handledsskott oxå
image.jpg
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Snyggt, grattis och GRATTIS !

Har själv sprungit där (Rob E) häromdagen och dom e helt grymma.
/j
 

BOTL

Panerai
Grattis till en fin klocka, ännu roligare att en återförsäljare som håller sån hög standard på service och kunskap kan gynnas och detta är bevis på att det lönar sig att vara trevlig.


Ben Bockbrännarbolmers
 

16610

Patek
2-Faktor
Grattis på födelsedagen och grattis till PO:n! Roligt att Rob E bjuder på en sådan servis med... Fira på nu!
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Grattis och tack för bilder!
Får nog göra ett besök i kungliga huvudstaden och testa/köpa klocka.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis i dubbel bemärkelse! Ser ut att ha gått igenom större delen av deras sortiment. ;)
 
Topp