- Pris
- 4000
- Returpolicy
- Om något är vajsing
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min MKII då den inte får den handledstid den förtjänar. Detta är en klocka som är gjort för äventyr, inte skrivbordslådan!
Utplockad 2018-09-30. Använt men fint skick. Har inget att anmärka på tidhållning osv.
Vridnignen har 120 klick, men sedan någon månad tillbaka "missar den" vartannat klick och kör istället 60 klick. Inget som stört mig då man fortfarande kan linjera den rakt och fint
Går säkert att fixa enkelt om man känner för det.
Skickar med ett brunt single-pass, ett khaki nato och ett Barton elite rubber. Låda och papper kommer med!
Länk & lite specs:
Tänker mig 4000 kr!
Kan bjussa på frakten eller ses i Götet eller Ängelholm/Helsingborg för F2F.
Tack KS!
/GusH

Utplockad 2018-09-30. Använt men fint skick. Har inget att anmärka på tidhållning osv.
Vridnignen har 120 klick, men sedan någon månad tillbaka "missar den" vartannat klick och kör istället 60 klick. Inget som stört mig då man fortfarande kan linjera den rakt och fint
Skickar med ett brunt single-pass, ett khaki nato och ett Barton elite rubber. Låda och papper kommer med!
Länk & lite specs:

Dimensions | |
Case Width | 41.25 mm (bezel diameter) |
Case Thickness | 15.54 mm |
Case Length | 49.50 mm end to end |
Lug Width | 20.00 mm |
Weight | 98 grams ( without strap ) |
Crystal | Double domed sapphire crystal, with anti-reflective coating on interior surface only |
Luminous | SuperLumiNova BGW9 |
Movement | Made in Japan SII NE15 (Rotor features Côtes de Genève), quickset date, hack setting, automatic with manual winding capability. Movement origin: Made in Japan |
Water Resistance | 20 ATMs ( 200 meters - verified according to ISO 6425) |
Case Finish | Bead blasted 316L stainless steel |
Tänker mig 4000 kr!
Kan bjussa på frakten eller ses i Götet eller Ängelholm/Helsingborg för F2F.
Tack KS!
/GusH
Senast ändrad: