• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mobbning/Utfrysning?

N.Bathes

Cartier
kom på en sak
Fick en parfymklocka i present som bara ligger i sin mörka stängda Box utan batteri....
Synd om den!!!
Den kan ju iallafall få komma fram i ljuset?
Inte ligga instängd...

Har Ni någon klocka som ni Aldrig använder eller rör eller fixar med???
image.jpeg
 

hollow123

Rolex
Lustigt nog drömde jag om min lilla guldkostymare från Raymond Weil inatt. Den använda i princip aldrig uppskattningsvis 1-3 ggr per år
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har en Tag Heuer Carrera CV2010 som jag köpte till överpris för snart två år sedan och som nog skulle må bra av en service. Rätt fin egentligen men ger mig ångestfyllda tankar över att behöva lägga dyra pengar på service.
Kanske bara skulle lämna in den på någon pantbank...
 

tomva1

Omega
Har nästintill något av en samling.
DW, hilfiger, facit, o.n.e(guldfynd eller likvärdigt?) och en av okänt fabrikat. Orkar inte gräva fram och kika. Vad gör man med dom? Har inte så mycket som rört dom på ett par år, och planerar inte heller att göra det.

Schysst paketpris här och nu? (Håller tummarna för att någon KS:are var tidig på ölen) Fånga chansen att äga vad som kan bli odödliga klassiker. Alternativt sponsra helgens nöjen ;)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
kom på en sak
Fick en parfymklocka i present som bara ligger i sin mörka stängda Box utan batteri....
Synd om den!!!
Den kan ju iallafall få komma fram i ljuset?
Inte ligga instängd...

Har Ni någon klocka som ni Aldrig använder eller rör eller fixar med???
image.jpeg

Hade ju funkat att placera som bältesspänne på en skinnrem, typ som Nato :D
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Min första klocka, köpt -07 och satt på handleden dygnet runt i fem år... Jag älskade den, tills jag hittade Klocksnack... :(
Nu känns inte Jacques Lemans så kul längre, även om byggkvaliteten är satans bra...
Lemans-bridge_zps50da933f.jpg
Känner igen det där. Min första klocka är en tissot som idag får på tok för lite handledstid. Bar den 24/7 tills jag hitta KS och så va det igång..
 
Topp