• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mobil hemsida

TKVF

Panerai
Jag sitter med en mobil. En BB. Företagsmobil. Köp alddrrig skiten! Men hittar inte den mobila hemsidan. Länk?!
 

Itson

Omega
Re: Sv: mobil hemsida

Att den är lagd på is är lite trist. Även fast jag använder Tapatalk och att jag troligtvis kommer fortsätta med det så tyckte jag att den rullade på bra och var smidig.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vadå mobil hemsida? Skaffa en riktig telefon istället. Jag trodde inte ens det fanns mobiler längre som inte klarade av vanliga hemsidor. Problemet är inte hemsidan, utan mobilen. Släng den, stampa på den och spotta på den.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
yonsson skrev:
Vadå mobil hemsida? Skaffa en riktig telefon istället. Jag trodde inte ens det fanns mobiler längre som inte klarade av vanliga hemsidor. Problemet är inte hemsidan, utan mobilen. Släng den, stampa på den och spotta på den.
+1
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Asplund skrev:
daviden skrev:
TKVF skrev:
Jag sitter med en mobil. En BB. Företagsmobil. Köp alddrrig skiten! Men hittar inte den mobila hemsidan. Länk?!
Den blev lagd på is igen.

Varför? :|
Temporär lösning bara.

yonsson skrev:
Vadå mobil hemsida? Skaffa en riktig telefon istället. Jag trodde inte ens det fanns mobiler längre som inte klarade av vanliga hemsidor. Problemet är inte hemsidan, utan mobilen. Släng den, stampa på den och spotta på den.
Version 2 av Klocksnack kommer vara helt responsiv - d.v.s. att det inte spelar någon roll vad man besöker sidan med. Det ska se lika bra ut i mobil, dator och iPad - inget tummande på innehåll.
Mobilsidan som jag körde igår ligger kvar, men inte aktiv. Den visade upp en lightversion av Klocksnack - det vill vi inte. Inte i längden.

Som jag en gång skrivit, Klocksnack kommer aldrig någonsin bli färdig - det är en ständig utveckling. Med det sagt betyder det inte att man kan nöja sig för stunden. :)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
yonsson skrev:
Vadå mobil hemsida? Skaffa en riktig telefon istället. Jag trodde inte ens det fanns mobiler längre som inte klarade av vanliga hemsidor. Problemet är inte hemsidan, utan mobilen. Släng den, stampa på den och spotta på den.

Nu är det inte telefonen som är felet utan uppkopplingen på tåget som gör att mobila sidan som kördes igår var grym..

Och nej jag kan inte byta operatör då mitt jobb bestämmer att Telia är bäst.
 

John R

Panerai
Vaför ser KS ut så här?

C6012800-5EFF-4356-B4A8-6726BA7B8E4F-324-00000058438C1261.jpg


Går det att ändra tillbaks till den vanliga sidan någonstas?
Kör iphone!
Jag kan inte köra reply på mina PM för det finns ingen knapp för
detta som är synlig.

/John R
 

Ministern

Founder
2-Faktor
John R skrev:
Vaför ser KS ut så här?

C6012800-5EFF-4356-B4A8-6726BA7B8E4F-324-00000058438C1261.jpg


Går det att ändra tillbaks till den vanliga sidan någonstas?
Kör iphone!
Jag kan inte köra reply på mina PM för det finns ingen knapp för
detta som är synlig.

/John R

Daviden bestämde sig för att straffa lite medlemmar för deras beteende. Detta skedde genom att ni får en fulare och enklare version av KS. Du och Joberman valdes ut för detta ;)
 
Topp