• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Modalo Clasico 30 Mv3, Watch winder

Pez-ez

Panerai
2-Faktor
Modalo Clasico 30 Mv3 watch winder.
En riktigt stilren klocksnurra för tre klockor samtidig. Den har fungerat bra för mig, men jag kommer att ha en klocklåda istället....
Kort info: Svart pianolack, den är ställbar mellan 650 till 1000 tpd medurs och eller moturs, för varje klockhållare. Digital display. 230V eller batteridrift 4*LR14 mm. Mer info finns på Modalos hemsida ;).

Frågor och funderingar, det är bara att Pm:a

Pris 2000kr exkl. frakt finns för påseende i Västerbotten.

Returpolicy: Ingen vid F2F. Skickar jag den så är det 1dags ångerrätt efter uthämtning och skickas åter i samma skick som vid mottagandet och köparen betalar för spårbar returfrakt.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
 
Topp