• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Modell?

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Go kväll! Renoverat farsans klocka och dragit på ett Nato-armband då länken var för liten, jag undrar om någon kan denna fina certinas modell?
qema8use.jpg



Mvh
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
En grundlig rengöring! Det var lite pilligt med det lilla mellanrummet mellan stängerna och resten av klockan! Den har legat i en låda i 6-7 år så den hade en del damm och skit på sig att ta bort, ska väl försöka få bort alla hairlines snart


Mvh
 

babanker

Panerai
OT:a på du! :) på vilket sätt menar du då? (ursäkta min ungdom men jag förstår inte referensen)

Mina tankar var nog way off... Jag är endast 28år men jag fick en stark flashback av när jag var liten sparvel och tittade på Paris-Dakar rallyt på Eurosport, de häftiga ökenbilarna, vissa i mitt minne med skyddsramar framför vindrutan.

(Som sagt, väldigt OT och mycket möjligt "felaktiga" minnesbilder).
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Mina tankar var nog way off... Jag är endast 28år men jag fick en stark flashback av när jag var liten sparvel och tittade på Paris-Dakar rallyt på Eurosport, de häftiga ökenbilarna, vissa i mitt minne med skyddsramar framför vindrutan.

(Som sagt, väldigt OT och mycket möjligt "felaktiga" minnesbilder).

Äsch då det var väl härligt att dela med sig av! Dock fick du mig konfunderad när just ett ökenrace var svaret på min googling :D
 
Topp