• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Moffan

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka i 3 k klassen mot förskottsbetalning. Fick de. Hem till mig inom 3 dagar med rek. 100 % goodguy och lätt att göra med i min bok.
 

Blackmore

Panerai
Jag köpte en Seiko 7548 av @Moffan.

Allt gick smidigt, lätt och snabbt. Skulle inte tveka att göra affär med honom igen och rätt objekt dyker upp.

100% good guy!
 

Mr Chance

Kalmar
Köpte en gammal Tudor av Moffan. Trevlig och smidig affär som gjordes upp på en skum parkeringsplats ute i obygden. 100% goodguy :)
 

Greven

Audemars
Köpt en Seiko av Moffan. Väldigt smidig affär, Moffan mycket tillmötesgående, trevlig och hjälpsam.
100% goodguy alla dagar i veckan!
 

Kroken

Omega
Köpt en fin Seiko king quartz av Moffan. Fin klocka, snabb och välpaketerad leverans och trevlig kommunikation. Tummen upp :)
 

maxmol

Panerai
Köpte en OQ f2f. Trevlig, snabb och tydlig kommunication innan. Trevligt snack på plats. Skulle absolut göra affärer igen. 100%.
 

n1tro

Panerai
Sålde en klocka till Moffan F2F och det är en mycket trevlig herre. Enkel och rak - inga konstigheter! 100% goodguy i min bok .. hoppas vi ses igen!
 

Ansgar

Cartier
2-Faktor
Sålt en vintageblekt SKX till Moffan för ett tag sedan (läs två år sedan).
Mycket smidig affär utan synpunkter. Snygg återkoppling från Moffans sida efter han fått klockan.
100% goodguy!
 
Senast ändrad:

Il doctore

Omega
2-Faktor
Köpte en Must Tank av Moffan. Det gick hur smidigt som helst. Sånt gillar vi!
Jag skulle definitivt göra affär med Bergamo-sonen igen ;)
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Bytte en Rolex mot Rolex med pengar från mig. @Moffan är mycket reko och kan uppenbart sin sak. Skön gentleman som kan göra en snabb affär snyggt. Gör gärna fler affärer.
 
Topp