• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Moggelito (fd. moggec)

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Har köpt en Sarb035 av denna herre. Alltigenom trevlig affär. Klockan motsvarar vad som sagts, packning perfekt, snabb leverans. Trevlig att tjöta med och svar på nästan allt. Det är väl närmast en ynnest att få göra affärer med ovanstående. Rekommenderas till 100%.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Sålt Vostok till @moggec , en mycket trevlig klocksnackare med hjärtat på rätt ställe. Snabb och smidig affär som det ska vara. 100% Go Gubbe!
 
S

stewart

Guest
Köpt en Seiko,affären gjordes F2f,klockan motsvarade beskrivning och var i nyskick,affären gick smidigt med ett trevligt klocksamtal,helt klart en 100% GG i min bok.
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Sålt till mogge. Mycket trevlig kontakt från start till mål :) snabb kommunikation och betalning. Gör gärna fler affärer framöver. 💯% GG
 

Bergets

Panerai
Köpte en Squale av @moggec på distans, det blir inte mycket bättre än såhär, klockren kommunikation, supersnabbt skickat och exemplarisk emballering. 100% GG
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålt min SPB143 Explorer Mod till @moggec på distans, grymt smidigt på alla sätt och oerhört trevligt till råga på allt 😁 💯 GG!!
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Supersmidig och trevlig bytesaffär med moggec och en solklar goodguy i min bok :)
Gör gärna fler affärer framöver.
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Gjort bytesaffär med pengar åt mitt håll med moggec.
Vi har tidigare gjort affärer och även denna gång gick allt smidigt.
Snabb betalning.
Snabb frakt.
Grymt packat.
Han är en 100% goodguy den där kära @moggec 🤘🏻
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Genomfört ett byte med Mogge denna gång. Mycket trevlig person och affär. Lika mycket GG denna gång som sist, dvs 💯%
 
Topp