• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Moggelito (fd. moggec)

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Sålt en Seiko till @moggec och ännu en ruskigt trevlig affär. Blixtsnabb betalning. Rekommenderas både som säljare och köpare samt för diverse samtal om ditt och datt. 100 % GG.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Genomfört ett byte på distans med @moggec utan några som helst bekymmer!
Allt precis som beskrivet och kommunikation i världsklass!
Mina varmaste rekommendationer, 110% GG
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Nu har vi bytt grejor igen och som vanligt så är allt precis som förväntat när man har med denna killen att göra!

Rekommenderas å det varmaste! 110% GG 😍
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Kom en klocka på posten från @moggelito
Perfekt klocka enligt beskrivning och supertrevlig att göra affär med, som det varit varje gång jag köpte eller sålt till denna hedersman
Rekommenderas på det starkaste!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Sålt norra Europas (om inte världens) i särklass coolaste kostym till @moggelito. En riktigt skön KSare som jag gärna gör fler affärer med framöver. Utan tvekan 100% Goodguy!
 

Kanoder

Breitling
Köpte mig en läcker Helm av herren och är hur nöjd som helst med affären. Trevligt bemötande och väldigt god service, 100% på den goda sidan :)
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Köpt en finfin skvalle av Mogge. Lika trevligt som vanligt och fint paketerat i en förortskostymsförpackning. Lär inte ha varit sista affären med denna GG 😁
 
Topp